Långa nätter

Har sovit dåligt inatt också :/ massor med drömmar :(
Men vaknade i tid & körde mamma till jobbet & har
sedan varit & hämtat ut ett packet med min nya hopplatta
då den andra har han blivit för tjock för :D & det är ett bra tecken.
For den & pysslade om den stora. Sen har jag umgåts
med Nicole vilket har varit väldans trevligt.

Har kommit hem nu & hunnit vara en vända i duschen,
& på en timme bär det av & hämta mamma.
Så hon får släppa av mig på jobbet.
bara 2 arbetsdagar kvar, sen har man helg :)





Har lite inre stress av att vara så ovetande hela tiden!
Är en sån person som gärna vill ha koll på allt.
& veta vad som kommer härnäst men nu vet jag
ingenting.
Man borde hålla sig till djur, dom är så mycket lättare att
förstå fast dom inte kan uttrycka sig med ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0