23 dagar

23 dagar kvar tills man får veta vad det är jag håller på med egentligen, om det är det här jag vill! Jag känner mig helt tok kär i en kille som jag inte ens har rört vid, eller knappt känner! 
Hur kan jag känna så här? 
 
hur kan två personer som båda har varsin partner, dras till varandra 
som magneter? det var ju inte meningen att det skulle varas så här!
 
men varje gång telefonen blingar till hoppar mitt hjärta ett extra skutt och jag hoppas innerligt att det är han, och när det är det får jag ett dumt leende på läpparna som jag inte kan få bort :D
 
det känns så himla bra, min kropp bara skriker att jag vill ha honom 
men nu får jag vänta 23 dagar då jag är 24 mil ifrån honom :( dumma utbildning!
 
Jag är hopplöst kär och kan inget göra för att stoppa mina känslor :/ 
 
 
 
 
nog tjatat om det, har denna vecka hunnit med en del utbildningar och sprungit en dag och gymat idag :) jag kommer bli grymt vältränad av att vara här :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0