Dumma palt!

Just kommit till Gällivare och har fått mat serverad och en matlåda att ta med mig till Pajala :)

Hade gärna behövt någon att prata med om mitt bekymmer, men mina närmaste tycker att jag är galen! Hur kan du vela ha han? Tänk på vad han har i ryggsäcken. Han är en player. Han är inget att ha. Du har ju Marcus.

Men vill jag leva med Marcus i ett syskon förhållande typ?
Det går nog inte att laga vårar förhållande längre, det finns inte den där kärleken längre!
Jag kan nog inte leva så, och nu när jag känner så här, dom där fjärilarna i magen och det dumma flinet som hemsöker mig jämt för någon som jag knappt känner!
Men det verkar inte som att dom här känslorna tänker ge med sig :/

Dumma dumma känslor! Hatar att känna så här, men samtidigt älskar jag det!


Denna helg skall jag spendera med Maja och bara vara :) prata av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0