När inget är som det brukar vara!

Nå har man gjort lite drastiska förändringar här i livet!

1. Nästan bosatt sig i Pajala
2. Slutat snusa
3. Börjat träna
4. Blivit hemlös i Luleå
5. Slutat äta godsaker i massor
6. Satt mig i en knipa mellan 2 st!
7. Nytt jobb

Och hur mår jag då?
Helt underbart faktiskt, betydligt piggare och gladare. Dock väldigt splittrad, vet inte riktigt vad jag ska göra med dessa val man har!
Att man alltid ska ha sån ångest över sånt här, men jag är ingen människa som tycker om att vara själv.
Jag vill ha någon att dela mitt liv med, mina upplevelse, någon jag kan prata med om allting, någon som tycker om mig för den jag är, någon att älska villkorslöst!

Jag vill älska livet med någon utan att skämmas över den jag är, kunna leva mitt liv som jag vill utan att bli utdömd för den jag är!


Att bli nerdragen under jorden och trampad på är inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0